//ᴅɪᴀʀʏ ᴏɴʟɪɴᴇ ʙᴀʙʏ ᴘᴀɴᴅᴀ\\
This is me


Diary Me Links

Have a bless day! Enjoy! :*

Let's Chat!


Find me on Twitter and Facebook! Asya Faryanis :)

Thanks to






Spend time with family ღ

Hello guys I'm back :p fuyooo tengah cuti lagi ni. Kaurang ada melancong kemana-mana tak? Kalau ada, tapi belum pergi lagi, belikan ole-ole for me ok? Haha kgurau. Banyak gila cerita yang aku nak story kat kaurang! xD nak tahu apa tak? Hah scroll down ok?


Cuti sekolah tahun ni, aku dengan mama, dengan abah, dengan adik, dengan adik sedara 2orang pergi Port Dicksooooon :p yezzaaaaaaa memang best! Even penat, kitorang happy juga x) cerita yang peeeeeeeeeeeeertamanya, aku dengan adik taktahu aw yang mama dengan abah nak PD. Hari Jumaat gerak, tapi malamnya tu mama dah bawa turun beg tarik. And I was like " -o- mama nak kemana? " mama diam aje. Aku tanya lagi, tanya lagi, tanya lagi. Baru mama jawab..... " ikut jela.. esok kamu tahu juga " defaq -_- hahahaha aku pun okla okla. Esok paginya, siap siap siap, pergi ambil adik sedara aku yang 2orang tu. Naik kereta Kia Spectra, muat ke? Haaaaaaa rupa-rupanya pinjam kereta bapak dia... naik kereta Alza woi! xD first time weh jalan jauh naik kereta besar ._. lepatu teruskan perjalanan.................... sepanjang perjalanan aku tidur weh x) terjaga lepatu nampak signboard " Selamat Datang ke Sempadan Negeri Sembilan " aku terus jerit weh. Pergi sini pun mama nak berahsia? Alololoooo hahaha xD sampai sana petang. Lepatu tengok pool takramai sangat. Hah pelagi kitorang turun ah ~ hahaha jap ye ada gambar dia tau :p 


Hohoho chillin' timeeeee <3

Haaaaaaaaa yang lagi sorang kat child pool. Kenapa takturun? Hahaha air dia sejuk gila woi. Lagi satu...... taksampai sangat x) maklumlah, TINGGI sangat en ^^ hehehe kitorang berendam, memang lama. Pukul7 baru naik bilik. 

# Hari kedua 
Bangun pagi, sarapan sat, patu baru turun kolam.. memula kitorang ber4 je, patu abah dengan mama turun.. tengahari tu abah ajak jap pergi pantai. Ya Allaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah dala takpakai losyen! Habis sunburn muka aku :/ act ada gambar dia, tapi aku takpakai tudung.. bahaya. Haha abah pun pergi mandi ketengah sana. Aku dengan adik dengan adik sedara tu duduk tepi je lukis kat pasir. Takpakai losyen punya pasal x) hahaha 2jam kemudian mama ajak pergi pasar..... hah klah, sempat snap 1gambar weh :p nak tengok? Jap :* 


Gelap en? Sorry hah tudia adik sedara aku x) tinggi sama kan? Yah, dia darjah5........ I'm form2....... hohoho ni masa dah balik from pasar. Hujan masa tu :)

# Hari terakhir
Hm dah nak balik dah :( hehe dapat mandi sekejap, pukul12 check out. Ada juga gambarnyew ~ hewhew ^^

Eh, nampak aku lagi tinggi lah! :O hahahaha


Sakit mata haha cemana tah abang dia snap, cantik gila kut x)


Ok last from kami...... dalam kereta ondaway balik Kuala Selangor ~ wuuuuuuu see you soon Port Dickson \^^/

Haha too many memories there. Even though we are tired, we are very excited! See you sooooooooooooooooooooooooooooon Port Dicksooooooooooooon! ツ