//ᴅɪᴀʀʏ ᴏɴʟɪɴᴇ ʙᴀʙʏ ᴘᴀɴᴅᴀ\\
This is me


Diary Me Links

Have a bless day! Enjoy! :*

Let's Chat!


Find me on Twitter and Facebook! Asya Faryanis :)

Thanks to






Merindui Seorang Insan Yang Bernama.... :")

Hi guys, assalamualaikum :') * big waves * yeah blog baru aku yang baru.........! Edit sendiri ni woi x) hahaha nonsense. Alright let's start to read my story mory :'*


Taktahu nak mula macamana. Aku rindu DANIEL SYAFRIQ woi :"c sangat-sangat. Tapi nak buat macamana, dia bukannya tahu pun :') last kitorang contact 04 JUNE 2013 at 23:50 p.m. Now? Lama kan? :') hahaha never mind. Aku dah biasa dengan situation nih :'D taktahu nak luah kat siapa, baik kawan baik besties. Sama je semua :') aku taknak cerita panjang, aku tahu nanti kaurang penat nak baca :3 aku takpernah couple selama ni weh :'> no......! Bukan dia first love aku, maksudnya aku dengan dia nih alhamdulillah.. dah masuk 7bulan 19 hari :') lama kan? Ya lama sangat :'c rindu gelak dia, rindu marah dia, rindu percakapan dia :'/ * lap air mata * rindu semuanya tentang dia! :'< call tak angkat, text takreply, haha busy mungkin :'D hahaha * pandang luar tingap * I miss you sayang, I need you everytime :'))


            
 * Thanks for lending your nice eyes :') see you at next story. I'm sorry if simple and not fun :'D byebye! Loveya! xx *